Megsütöttem a gyerekek kedvenc csemegéjét, aztán ezt kerestem a neten

A gyerekek nagyon szeretik a palacsintát. Szoktam készíteni hagyományosat is, kinek lekvárral, kinek kakaóval, vagy túróval, de ezúttal az amerikai változat került a tányérjukra. Persze elengedhetetlen hozzá a juharszirup is, mely a fiamnak és kislányomnak is hamar nagy kedvencévé vált. Én annyira nem szeretem, inkább a túrós palacsinta hagyományos és megszokott ízei mellett teszem le voksomat. Viszont, bármit, amit szeretnek és kérnek, örömmel készítek el nekik.

Miután az éhes szájak elcsitultak és az evéssel voltak elfoglalva, kicsit szétnéztem az interneten. Vállalkozásom működését szerettem volna leegyszerűsíteni, kicsit költséghatékonyabbá tenni, így úgy döntöttem, székhelyszolgáltató céget fogok keresni. Már korábban is sokat olvastam a témáról és nem volt kétséges, hogy nagyon sok előnyöm származna abból, ha meghoznám ilyen irányú döntésemet.

Találtam egy nagyon profi és meggyőző vállalkozást, melynek úgy határoztam, igénybe veszem szolgáltatásait. Ez a cég székhelyszolgáltatás24, mely már több mint 11 év tapasztalatával, meggyőző pénzügyi stabilitással, és profi szaktudással van jelen a piacon.

Budapesten 2 helyszínen, és Újlengyelben is működtetnek irodát. Számomra az újlengyeli helyszínre lett volna célszerű áthelyezni vállalkozásom székhelyét, hiszen ez már több, mint 30 éve iparűzésiadó-mentes település. Újlengyel egyébként Pest megyében található, közvetlenül az M5-ös autópálya mellett. Székhelykihelyezés szempontjából rendkívül népszerű település, stabilan működő önkormányzattal. Számos nagy cég választotta már székhelyéül az elmúlt idők során.

Mindegy, milyen a cégforma

A székhelyszolgáltatás egyéni vállalkozó, Bt, Kft, vagy bármilyen cégforma keretei között működő vállalkozás számára elérhető. Szolgáltatásaikat szigorú, törvényben, rendeletben vagy más jogszabályban foglalt előírások mentén végzik. Kezelik az ügyfelek számára beérkező postát és küldeményeket. Ez napi szinten történik meg, a beérkező leveleket szkennelik és archiválják, majd néhány órán belül elektronikusan is továbbítják a kliensek részére. Az eredeti küldeményeket pedig minden hónap végén díjmentesen el is postázzák a megadott címre.

Emellett gondoskodnak a cégtábla kihelyezéséről, mely nagyon fontos feladat. Ugyanis, ha ez nem megfelelően történik meg, akár cégtörlésre is sor kerülhet.

Kezelik a hatóságokkal, NAV-val való kapcsolattartást. Rendezik a kényszerintézkedéseket is átmeneti pénzügyi zavarok, például végrehajtás esetén is.

Megbeszélésekhez, személyes találkozókhoz tárgyalót biztosítanak, ami szintén borzasztó hasznos tud lenni, hiszen egy ügyfél számára különösen fontos lehet, milyen környezetben is találkozik a tárgyalópartnerével.

Ezekből is látszik, hogy a szekhelyszolgaltatas24.hu csapata milyen sok munkát vesz le a cégek válláról. Teljes körűen kezelik a napi adminisztrációt, nem kell ezzel vagy a postán sorban állással időt töltenünk és a küldemények sem keverednek el. Mindenről időben megkapjuk a megfelelő tájékoztatást.

Az idő is drága, de ugye az IPA mentességgel további pénzt spórolhatunk meg, nem beszélve arról, hogyha nem szeretnénk a vállalkozásunkat otthonunkban üzemeltetni, irodabérlésre, plusz rezsiköltsége sem kell gondot fordítanunk.

Az árak is kedvezőek, mert ezeket a szolgáltatásokat újlengyeli telephellyel 6 hónapra mindössze 39.900.- Ft + ÁFA-ért vehetjük igénybe. A csomagban 1 hónap ajándékba jár.

Nekem nagyon tetszettek a honlapon olvasottak, így úgy döntöttem, igénybe veszem a szolgáltatást, és felkeresem a szekhelyszolgaltatas24.hu honlapot. A kapcsolat menüpont alatt telefonszámokat találhatunk, de űrlap kitöltésével is lehet kezdeményezni a kapcsolatfelvételt.

Külön tetszett, hogy a székhelyszolgáltatás egyéni vállalkozó számára is igénybe vehető, és ez tényleg nagyon előnyös több szempontból is.  Kitöltöttem hát az űrlapot, és vártam a kollégák jelentkezését, hogy egyeztessünk a további teendőkről. Nekem tehát eddig nagyon jó tapasztalatom volt velük, és nagyon várom már, hogy az ő segítségükkel adjam le egy részét a vállalkozásommal kapcsolatos teendőknek.